Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


ÁSZF (Általános szerződési feltételek)

Ön mint felhasználó a www.angyalvarshop.eoldal.hu URL alatt elérhető webáruház (Honlap) használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbi szerződési és szállítási feltételeket:

ÜZEMELTETŐ ADATAI:

Név: Angyal Erika

Székhely/Lakcím: 2310 Szigetszentmiklós, Margaréta utca 2.  Magyarország

Telephely: 2310 Szigetszentmiklós, Margaréta utca 2.  Magyarország

Levelezési cím: 2310 Szigetszentmiklós, Margaréta utca 2.  Magyarország

Bankszámlaszám: 10918001-00000038-31840001

Adószám: 55506324-1-33

EU adószám: #EU_suplier_firm_vat#

Cégjegyzékszám/Nyilvántartási szám: nem releváns

A nyilvántartó cégbíróság/jegyző: nem releváns

Kereskedelmi tevékenység bejelentési száma:

A nyilvántartó jegyző: Szigetszentmiklós

Nyilvántartási szám: 54198704

E-mail: angyalvarshop@gmail.com

Telefon: 0630/475-9276

Nyílvántartó kamara: 

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara - PMKIK -
1056 Budapest, Váci utca 40. IV. emelet
Telefon: +36 1 317 7666
Fax: +36 1 317 7755
2045 Törökbálint, Kazinczy F. u. 124/B.
Telefon: +36 23 517 987
Email: titkarsag@pmkik.hu
Weboldal: www.pmkik.hu

 

VÁSÁRLÁS

Regisztráció

Vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is. A regisztráció során Önnek kötelezően meg kell adnia vezeték és keresztnevét, e-mail címét, egy választott felhasználónevet és egy jelszót. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld Önnek, amelynek segítségével véglegesítheti regisztrációját. Sikeres regisztrációt követően Ön bejelentkezhet a Honlapon, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést. A Honlapra történő belépést követően Ön jogosult felhasználói adatait bármikor módosítani illetve kiegészíteni a „Beállítások” menüpont alatt és a rendelés során.

A regisztrációja törlését az Üzemeltetőnek írt kérelemmel kezdeményezheti. Az Ön felhasználói adatainak Üzemeltető általi törlését követően eltávolításra kerülnek a rendszerből, az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. A szolgáltató a regisztrációt követően a hatályos jogszabályokkal és a jelen Üzletszabályzat adatvédelmi rendelkezésekkel összhangban kezeli az Ön adatait.

Termék kiválasztása

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Ön akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, és láthatja a termék bruttó árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt darabszámot (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. Bármely navigációs menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja az Ön által megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

1. lépés

Bevásárlókosár:

A „Bevásárlókosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, a rendelt mennyiséget, az összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát tudja törölni, míg az egyes termékek mellett található négyzet pipálásával és a „Kijelöltek törlése” gombra kattintva több terméket, a sorok végén található X-re kattintva pedig az egyes termékeket távolíthatja el a kosárból.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása:

A „Bevásárlókosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltség(ek)et.

2. lépés

Adatbevitel:

A „Folytatás” gombra kattintva éri el azt az oldalt, ahol második lépésként meg tudja adni felhasználói, számlázási és szállítási adatait.

Ezen a ponton, amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni, és ha korábban nem töltötte ki, meg kell adnia telefonszámát, amennyiben nem természetes személyként vásárol, akkor a cég vagy szervezet nevét, azonosítóját (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószámát; számlázási címét (közterület, település, irányítószám), szállítási címét (közterület, település, irányítószám). Regisztrált felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása kötelező rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; amennyiben nem természetes személyként vásárol a cég vagy szervezet neve, azonosítója (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószáma; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület, település, irányítószám).

3. lépés

Adatbeviteli hibák javítása:

A böngésző vissza gombjával visszatérhet az 1. lépéshez, a „Bevásárlókosár” felületére, és módosíthatja kosara tartalmát, a szállítási és fizetési módot. A „Megrendelések összesítése” gombra kattintva pedig a megrendelést véglegesítő felületre, a 3. lépéshez juthat.

Az összesítő oldalon láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát. Ezen a ponton lehetősége van a böngésző vissza gombjával visszatérni a 2. lépéshez és módosítani felhasználói, számlázási és szállítási adatait.

Megrendelés:

Rendelését a képen látható CAPTCHA kód megadásával és a „Rendelés” gombra kattintva véglegesítheti. Amennyiben a CAPCTHA nem jól olvasható, az „A képen látható kód meghallgatása” menüvel indítva meghallgathatja azt.

Visszaigazolás:

Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levél érkezik az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre.

Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

 

A SZERZŐDÉS:

Természetes személy vagy gazdasági társaság (továbbiakban Vevő) és Angyal Erika egyéni vállalkozó - mint kereskedő (továbbiakban Eladó) között a megrendelés leadásával jön létre a szerződés és a vételár banki előre átutalásával, vagy utánvétes rendelés esetén az átvétel és utánvét kifizetése után lép hatályba. A megrendelés leadásával létrejött szerződés a feleket kölcsönösen jogosítja és kötelezi.


Az Eladó köteles a megrendelt terméket a visszaigazoláson közölt szállítási határidőn belül (ettől csak a rajta kívül álló okok miatt térhet el) a Vevőnek átadni, a Vevő pedig köteles a megrendelt árut átvenni, és annak ellenértékét megfizetni.


Eladó magára nézve kötelezettséget vállal továbbá arra, hogy a létrejött szerződés feltételein, különösen az ár tekintetében, és a szállítás feltételein nem változtat. A Vevő kijelenti, hogy a megrendeléskor megadott adatai, a valóságnak megfelelnek, és egyben tudomásul veszi, hogy hamis-téves-valótlan adatok megadása miatt felmerülő károkért, felelősséggel tartozik.


AZ ÁRU MEGRENDELÉSÉNEK IDŐPONTJA:

az az időpont, amikor megrendelését online a webáruház internetes felületén véglegesíti, vagy rendelését interneten e-mailben, vagy a vállalkozás Facebook oldalán árajánlatkérésen keresztül hozzánk eljuttatta és az arra válaszként kapott árajánlatban feltüntetett összeget valamilyen módon megfizette. Ezzel egyidejűleg a megrendelő és Angyal Erika egyéni vállalkozó között adásvételi szerződés jön létre vagy táv-szerződés.


Az Internet-szolgáltatás minőségéből vagy hiányából, az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni. Ilyen esetben javasoljuk tisztázni a problémát ügyfélszolgálatunkkal.


A vételár a termékek mellett feltüntetett Ft ár. Az árak bruttóban értendőek, ÁFA mentesek! Az árváltozás jogát fenntartjuk! A kiszállítás költségei az „Szállítási tájékoztató” menüpontban találhatóak meg. Az internetes oldalunkon lévő terméknél feltüntetett képek nem minden esetben adják vissza a termék pontos mását, azok a felhasználók monitorain a képernyőbeállítások egyediségei miatt nem mindig valósághű színeket adnak vissza. Ezek rajtunk kívülálló hibák, amikért felelősséget nem vállalunk.


A MEGRENDELÉS MÓDJA:

A Vevő választása szerint a bútort a Weboldalunkon vagy Facebook oldalunkon fotó alapján rendelheti meg. Amennyiben a Vevő a terméket szín, típus, márka, méret alapján rendeli meg, úgy a megrendelőlap aláírásával igazolja, hogy lehetőség szerint a termék típusát, színét, kódszámát, márkáját, méretét, kódszámát ellenőrizte, és azt elfogadta.


A TELJESÍTÉS MÓDJA ÉS FORMÁTUMA

Az Eladó akkor tekintheti teljesítettnek a szerződést, amikor a terméket a szerződésnek és a jogi előírásoknak megfelelően az átadásra előkészítette, elküldte a kiválasztott szállítási mód szerint az eladónak és erről a Vevőt igazolható módon értesítette. Az áru megérkezéséről történt értesítés szóban vagy írásban vagy telefonon vagy elektronikus levél formájában történhet. Amennyiben a Vevő az árut átvette, úgy a szerződés mindenképpen teljesítettnek tekinthető az Eladó részéről. Amennyiben a Vevő az áru átvétele előtt az értesítési elérhetőségeit bármely okból megváltoztatja, úgy köteles az Eladót tájékoztatni. Amennyiben a Vevő ezt elmulasztja, viseli annak kockázatát, hogy az Eladó értesítését nem, vagy késedelemben kapja meg. Az Eladó jognyilatkozatai a Vevővel szemben megtörténtnek számítanak, ha azokat az Eladó a Vevő utoljára megadott címére megküldte.


ÁTADÁS-ÁTVÉTEL

Az átadás-átvétel a Vevő értesítését követően 14 munkanapon belül történik a kiválasztott - külön díjazás ellenében - házhoz szállítási módon.


Az átadás-átvétel feltétele, hogy a Vevő a vételárat - vagy az eladónak megelőzően banki átutalással átutalja vagy házhoz szállítás esetén az átadás-átvétel előtt - maradéktalanul megfizesse. Amennyiben a 14 munkanapos határidő eredménytelenül telik és a Vevő az árut nem veszi át, és nem fizeti ki, úgy a vevő újra értesítése után az Eladó jogosult a szerződéstől elállni és az árut újra értékesíteni, illetve a befizetett vételárat megtartani.


Az áru átvételénél a Vevő köteles megvizsgálni, hogy a megrendelt áru megfelel-e a megrendelésnek. Vevő köteles ellenőrizni az áru épségét, méretét, darabszámát, márkáját, színét, a csomagolás sértetlenségét, esetleges tartozékok meglétét. Amennyiben az áru megfelel az eredeti rendelésnek, úgy ezt a Vevő az áru átvételénél köteles aláírásával igazolni. A Vevő köteles az áru felismerhető hibáit azonnal, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két napon belül írásban - e-mailben, vagy telefonon - kifogásolni, ellenkező esetben az átvétel igazolásával a Vevő az Eladó szerződésszerű teljesítését igazolja. Az elszállító futárszolgálat, posta adatai, csomag adatok rögzítésre kerülnek az áru átadásakor.


FIZETÉSI FELTÉTELEK

A Vevő a szerződést csak akkor teljesítette, ha a vételár, teljes egészében befolyt az Eladóhoz. 100.000.-Ft feletti vásárlás esetén kizárólag a vételár 100 %-ának banki átutalásával történhet meg a megrendelés. Amennyiben a Vevő az Eladó felé történő bármely fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az Eladó nem köteles a rendelést elindítani vagy teljesíteni és jogosult a szerződéstől elállni, továbbá kárának megtérítését követelni.

 

A SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ ÁTLAGOSAN MAXIMUM 14 munkanap.

Az ettől eltérő szállítási határidőket az eladó külön jelezi a megrendelés érvényesítése előtt, írásban. Az eladó az áru szállítási határidejének módosítási jogát fenntartja és a beszállítók által megadott szállítási idő esetleges be nem tartásáért felelősséget nem vállal!


SZAVATOSSÁG ÉS JÓTÁLLÁS:

A Vevőt az Eladó hibás teljesítése esetén megilletik mindazok a szavatossági, illetve - amennyiben a Vevő a Ptk. vonatkozó rendelkezései alapján fogyasztónak minősül - jótállási jogok, amelyeket számára a Ptk.biztosít bruttó 10.000,- Ft-ot meghaladó vásárlás esetén . A garanciális ügyintézés további részleteire a Ptk-ban a 49/2003.(VII.30) GKM rendeletben, illetve a 151/2003 (IX.22) Korm.rendeletben foglaltak az irányadóak.


A Vevő szavatossági, illetve jótállási igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti. A szavatosság, illetve jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy:
- nem tartották be a termék kezelési-, használati-,illetve karbantartási-utasításait,
- a terméket nem rendeltetésszerűen használták, A rendeltetésszerű használat körébe tartozik a termék nem megfelelő tárolása, nem a célnak megfelelő használata, a tárolása körülményeinek nem megfelelő biztosítása, nem évszaknak megfelelő használat,
- a terméket megváltoztatták, átalakították,
- természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy,
- ha házhoz szállítást nem az Eladó megbízottjai végezték, (Vevő általi szállítás közben történt sérülésekért az Eladó felelősséggel nem tartozik.)
- A csomagolóanyag nem szakszerű eltávolításával okozott sérülésekért az eladó csak akkor felel, ha a csomagolóanyag eltávolításában megbízottja, vagy munkavállalója működött közre.


Vevő a szállítólevél aláírásával kijelenti és igazolja, hogy az általános szerződési feltételeket átolvasta, megértette, és mint szerződéses akaratával mindenben megegyezőt elfogadja, ugyanakkor a magyar nyelvű jótállási jegyet, számlát- eredeti iratokban átvette.

 

ELÁLLÁS JOGA

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Erről az eladót vagy elektronikusan vagy az ügyfélszolgálaton keresztül kell bizonyíthatóan tájékoztatni.

Online vásárlás esetén a vásárló az áru átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Figyelem! Fontos tudni, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek.

Kiszállított terméket érintő elállás esetén a vásárló köteles a termék vásárlóhoz történő szállításával és onnan visszaküldésével kapcsolatos költségeket állni. A vételár visszafizetését csak a használatba nem vett, hiánytalanul, sérülésmentesen, sértetlen csomagolással visszaszolgáltatott termék(ek) esetén teljesítjük.


Ha a vásárló az árut visszaküldi, a vásárlást igazoló számla eredeti példányát is mellékelni szükséges. Kérjük, hogy az áru visszaküldését ügyfélszolgálatunkkal előzetesen egyeztesse. A vételár visszafizetése átutalással történik. A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.

Jogvita esetén a Felek elsősorban közös megegyezésre törekszenek. Közös megegyezés hiányában a Felek a szerződésből eredő minden jogvitájuk elbírálására a Magyar Gazdasági és Iparkamara mellett működő illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál; békéltető testületi eljárás; bírósági eljárás.

 

Ön a termékkel vagy az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói panaszait az alábbi címen érvényesítheti:

Név: Angyal Erika

Levezési cím: 2310 Szigetszentmiklós, Margaréta utca 2. Magyarország

Telefon: angyalvarshop@gmail.com

E-mail: 0630/475-9276

A panaszt az Üzemeletető - a szóbeli panasz kivételével - 14 napon belül email/levél útján válaszolja meg.

 

ADATVÉDELEM

 

SZEMÉLYES ADAT VÉDELEM

A vevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Angyal Erika egyéni vállalkozó a vásárlók adatait kizárólag a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak (Pl. szállítók, posta) átadja. Az alvállalkozók Angyal Erika egyéni vállalkozó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A megrendeléskor megadott e-mail címen Angyal Erika egyéni vállalkozó ügyfeleit jövőbeni akcióiról, ajánlatairól értesítheti.

Az alábbi jogszabályokból tájékozódhat minden vásárlónk az adatkezelés törvényes kereteiről:
- 2011. évi CXII. törvény - az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- 2001. évi CVIII. törvény - az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- 2008. évi XLVII. törvény - a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
- 2008. évi XLVIII. törvény - a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól
- 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
- 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről
- 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról

Vállalkozásunk személyes adatokat csak a törvényeknek megfelelően gyűjt és kezel. Az adatokat a lehető legbiztonságosabban tároljuk. Harmadik félnek személyes adatokat csak hozzájárulással adunk át. Bárkinek felvilágosítást adunk a róla tárolt adatokról, ha ezt írásban kéri a angyalvarshop@gmail.com címen. A személyes adatok törlését az angyalvarshop@gmail.com címen lehet kérni.

 

ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Irányadó jog: Jelen Üzletszabályzatra a Magyar Köztársaság jogszabályai, különösen az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CXVIII. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései az irányadók.

Üzletszabályzat módosítása: Az Üzemeltető jogosult jelen Üzletszabályzatot a Felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Érvényeség kezdete: 2019.10.18